Zwroty
Zwrotu możesz dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zamówienia Indywidualne
- Produkty wykonywane na zamówienie, tj. według specyfikacji podanej przez klienta, są przygotowywane zgodnie z indywidualnymi wytycznymi i wymaganiami.
- Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zamówień na towary personalizowane lub przygotowywane na specjalne zamówienie.
Wyślij do nas produkty z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy [ POBIERZ ]
Zwracane produkty odeślij na adres:
DESIGLOVE
Al.Grunwaldzka 551/6
80-339 Gdańsk
Nie odbieramy paczek za pobraniem!
Zwracane produkty możesz wysłać dowolnym kurierem lub nadać paczkę do paczkomatu : GDA22N, Niepołomicka 32 80-180 Gdańsk/ dodając e-mail [email protected]
Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
Pieniądze są zwracane do 14 dni od otrzymania i sprawdzenia przesyłki zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszty przesyłki (o ile takie poniosłeś) z zastrzeżeniem, że zwracamy koszty przesyłki do wysokości najtańszej oferowanej przez nas opcji dostawy towarów. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, nie będziemy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Twoje płatności zwrócimy Ci przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że zażądasz, abyśmy zwrócili Ci Twoje środki w inny sposób.
Poniesione przez Ciebie bezpośrednie Koszty zwrotnego odesłania towarów nie zostaną przez nas zwrócone.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, instagram).
E-mail: [email protected]
- Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Jeśli twoja reklamacja dotyczy innego powodu skontaktuj się z nami na adres e-mail : [email protected]